نگران نباشید فقط به بالا نگاه کنید
نوشته شده توسط : osulan bayad SHADI bashe dg
 

من معجزه می کنم

چرا مضطرب و نگران می شوید؟خود را به من بسپارید.

من خود به مشکلاتتان فکر می کنم.

من هیچ چیز از شما نمی خواهم.

مگر این که خود را به تمامی به من بسپارید و من تنها زمانی در کارهای شما مداخله خواهم کرد که شما چگونه تسلیم شدن را بیاموزید.

آنگاه دیگر لازم نیست نگران باشید و بدانید که با همه ترس و نا امیدی ها وداع خواهید کرد.

شما در عمل نشان می دهید که به من اعتماد ندارید حال انکه می باید چشم و گوش بسته به من تکیه کنید.

تسلیم محض ، یعنی فکرتان را مشغول مشکلات و مسائل نکنید.

همه چیز را به بسپارید و بگویید:خداوندگارا... اراده تو باید جاری شود، تو مشکلاتم را حل کن.

تسلیم محض یعنی آنکه بگوئید:خداوندگارا،ستایش تو راست که همه چیز به دست توست و تو امور مرا به بهترین نحو و آن گونه که به صلاح من است تدبیر می کنی.

به یاد داشته باشید که فکر کردن راجع به نتیجه کار ، خلاف تسلیم محض است.

به این معنی است که شما نگرانید که چرا مساله ای یا مشکلی آن نتیجه دلخواه شمارا به بار نیاورده است.

این رفتار نشان می دهد که شما عشق من به خود را باور ندارید و به این حقیقت که زندگی شما تحت

کنترل من است و هیچ از سیطره من خارج نیست ، اعتقاد ندارید.

هیچ گاه راجع به این که مساله و مشکل شما  چگونه و به چه نحوی  حل خواهد شد و چه پیامد هایی

به دنبال خواهد داشت فکر نکنید.

این وسوسه در شما ، نشانه آن است که به من اعتماد ندارید.

اگر می خواهید که من امور شما را به عهده بگیرم، می باید تمام تشویشها و نگرانی هارا کنار بگذارید.

من تنها زمانی شمارا هدایت می کنم که شما کاملا خود را به من سپره باشید و زمانی که من شمارا

از راهی به راه دیگری که انتظارش را ندارید هدایت کنم،خودم شما را در میان بازوانم حمل خواهم کرد.

آنچه شمارا به طور جدی ناراحت می کند، استدلال ها،نگرانی ها و تشویش هایی است که خود برای خود ایجاد می کنید و اینکه می خواهید  خواست خود را هر قیمتی که شده به دست آورید.

من می توانم تمام مایحتاج شمارا چه مادی و چه معنوی بر آوردم فقط اگر به من بگوئید:

تو نیاز های مرا برآورده ساز...

و سپس با چشمان بسته آرام بگیرید.

به شما نعمت های فراوان خواهم داد،اما فقط در صورتی که  خود را کاملا به من سپرده باشید و به من توکل کرده باشید.

ولی تنها زمان ناراحتی به من دعا می کنید و از من می خواهید که مشکلاتتان را آن گونه که خود می خواهید حل کنم.

در حقیقت شما به من اعتماد ندارید و فقط می خواهید که من آرزوی شمارا برآورده کنم و خود را با خواست های شما وفق دهم.

مانند آن بیماری نباشید که نزد طبیب رفته،ولی خودش نسخه خود را می پیچد.

حتی در مواقع ناراحتی چنین دعا کنید:

خداوندا، تورا ستایش می کنم و از تو برای این مشکلی که حکمتی در آن است،سپاسگذارم

و از تو میخواهم که همه چیز را برای من در این زندگی زمینی و گذرا، به بهترین نحو تدبیر کنی،

 زیرا تو می دانی چه چیزی به صلاح من است .

گاه شما حس می کنید که مصیبت ها و پیشامد های ناگوار، به جای کم شدن بیشتر می شوند.

نگران و مضطرب نشوید.

چشمهایتان را ببندید و با ایمان کامل بگوئید:

اراده توست که باید جاری شود...

و آنگاه که چنین گفتید،

من حتی اگر لازم باشد، معجزه خواهم کرد.

 





:: بازدید از این مطلب : 473
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: